6 Ocak 2012 Cuma

sahte insanlardan nefret ediyorum!

      ağzım açık izliyorum onları.tepki vermiyorum.sessizce izliyorum,belki yaptıklarından utanırlar diye,sessizlik bazen en büyük tepkidir düşünebilene.,..nerdeeee? istersen suratlarına tükür yarabbi şükür derler...ben de yazdıklarımla onlara tepkimi veriyorum .öyle bir yetiştirilmişim ki;şunu dersem ayıp olur mu,üzülür mü,yok öyle diyemem alınır,gücenir diye herşeyi içime atıyorum ama etreafıma bakıyorum kimse oralı değil?!
       en zoruda,en yakınlarınızdan saydığınız,emek verdiğiniz,onlara destek olmaya çalıştığınız insanların bunu yapması...üzülüyor insan.hadi alıştık insanların saçmalığına,samimiyetsizliğine,iki yüzlüğüne ama en yakınlarım bunu yapınca arkama bakmadan kaçasım geliyor..bunun da 3 evresi var..3 kere şans yani..sonra ne yapsa benim için bitiyor,açıklama bile yapmak istemiyorum,Allah akıl vermiş otursun düşünsün ben ne yaptım diye...

      aslında bu tarz çıkarcı insanların en büyük sorunu vefasızlık ve kibir...ne insanlar gördüm hiç bir samimiyeti olmamasına rağmen ayıp olmasın diye en olmayacak şeyi yapan..sen senin olanı ona açarsın, sahiplenirsin ama onlar vefa nedir bilmez,vefayı geçtim ayıp nedir bilmez.seninle işlerini halledene kadar zaman geçirirler.

      bir de yüzüne gülen arkandan suratını buruşturan tipler vardır ki bunlara hiç sözüm yok...başımdan geçen bir olayı anlatayım;bana gelip arkadaşını çekiştiriyor,ıyyy şöyle ıyy böyle diye yeriyor,karakteri şöyle,şöyle problemi var,öyle biri diye çekiştiriyor,akşamına görüyorsun ki bu çekiştiren şahıs çekiştirdiğine bebeğim sana bilmem ne getiriyorummm bekle falan diye yazı yazıyor.tabi benim ağzım açık kalır.daha daha önce şüphelendiğiniz kişilik bozuklukları patır patır önünüze dökülünce teşhisi koyuyorsunuz bu da iki yüzlü çıkarcılık...çıkarı var ve o ona bebeğim,canım demek zorunda mı hissediyor?insan içten içe ben ne sahtekarım demez mi ,kendini geç,bu sahte sevgi sözcüklerini kurarken dedikodusunu yaptığın benden utanmıyor musun ? belki de bana da yapıyorsun.çünkü sen kendinden bile utanmıyorsun..arkasından konuştuğun,hoşlanmadığın birisine nasıl böyle davranabiliyorsun ki?
buna mantıklı bir açıklama da getiriyorlar ya;ben herkesi bilirim ona göre davranırım! biz buna ikiyüzlülük diyoruz,sahteleik diyoruz..

       çok şaşırıyorum insanlara çok! nasıl bu kadar sahte ve ikiyüzlü olabiliyorlar anlamıyorum.ben hoşlanmadığım kişiyle 2 kelime ıkına ıkına konuşurken ,onlar sırf çıkarlarını gözetip nasıl bebeğim,canım,cicim diyorlar.kalsın canınız,arkadaşlığınız! etrafınının arkasından herşeyi konuşan insan sizin arkanızdan ne yapmaz ki! ben mi farklı dünyadan gelmişim,bunlar mı acayip anlamadım.benim sevdiğim arkadaşım arkasından biri olur olmaz bi terbiyesizlik yapacak,onun canını acıtacak ,canını acıtacak şaka yapacak,ben ona tepki vermeyeceğim bir de üstüne hahahah diye güleceğim ha,neler göreceğim daha bilmiyorum..sonra da dost olacağım..kalsın canım kalsın..sahte dünyanız size kalsın!

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder