5 Ocak 2012 Perşembe

birini sevmen gerek..

  bir arkadaşım kurmuştu bu cümleyi ''birini sevmen gerek,birini sevmelisin bu dünyada, seni korumalı o yoksa çok incinirsin''demişti .insan büyüdükçe cümlelere anlam yüklüyor,altı boşsa tecrübe edindikçe dolduruyor..o zamanlar altı boş bir cümle gibi gelmişti bana bu ama düşünüyorum ;birini sevmelisin yoksa serseri pervane gibi bilinmezliklerde dolanır durursun,bir ateşe kapılır yanarsın...ama öyle birini sevmelisin ki senin hayatın olmalı,gülüşün olmalı,kalbinden aklına gelip diline varan cümleler olmalı,dostun,arkadaşın,namusun,ahlakın,haysiyetin olmalı  olmalı ama seni korumalı bu dunyadaki herkesten...herkes olmamalı...ne biliym bu cümlenin,konuşmanın ben de anlatmak istediğini hangi kelimeyle anlatayım?bilmiyorum...ama,herkesin anlamını bilir misin? birini sevmelisin yoksa yanlıştan yanlışa koşarken çok yorulur kalbin...şimdi sorun kendinize o birini buldunuz mu?herkesten farklı,sen veya ben değil,bire bir size benzeyen,siz...gülüşünüz,dostunuz,sevgiliniz,öpüşünüz...bulduysanız şükredin çünkü sizi dünyada tüm bilinmezliklerden koruyacak birisi var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder