5 Ocak 2012 Perşembe

BEN NE YAPTIĞIMI BİLİYOR MUYUM?



herkesin bir blog'u var bende açayım dedim,artık can sıkıntısının son aşamasındayım..twitter,facebook,formspring sığamadım sanal aleme.hepsinin bi kötü yönü var.belki burası en iyisidir.bak burda da ne istediğimi bilemiyorum.hiçbiri yetmıyor.bugun şunu anladım ki etrafımda o kadar çok ne istediğini bilmez insan görmüşüm ki ben de nihayetinde onlara benzedim.daha hayatımın ciddi konularında bunu başarabilmiş değilim ama ufak tefek konularda o kadar ne istediğini bilmemeye başladım ki artık ben yoruluyorum.canım tatlı istiyor tam sipariş vereceğim vazgeçiyorum,hummalı hummalı spor salonu arıyorum birine gidiyorum,birinde aklım kalıyor,birine kadar veriyorum,diğeri daha cazip geliyor,tekrar başta gittiğim yere dönüyorum inşallah eski teklifle gelirler diye, mırın kırın yapıyorlar,tamam kabul ediyorlar sonra ben vazgeçiyorum.sonra bi yorgunluk geliyor...başlayıp bitirmediğim kitapların sayısı da hatrı sayılır.yok diyorum ben hiç birşey istemiyorum sadece herşey apar topar sonuçlansın bir an önce mutlu olıyım istiyorum.neyse spor da tatlı da yalan anlıycan:) bakalım daha nelerden sıkılcam:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder